PADIRBĖTI TURĖSIM KARTU 

Jei esat reklamos nenaujokai, žinote ir patyrėte: reklama – mūsų, o kartu ir jūsų dėmesio, žinių, laiko reikalaujantis procesas. Kad reklamos kampanija prasidėtų, įvyktų, pasisektų taip, kaip tikėjotės, - kad radijuje išgirstumėt emocionaliai paveikią savo garso reklamą, kad lauko ekranai suktų aiškų ir suprantamą reklamos filmuką, kad laikraščiai spausdintų ne abstrakcijas, o tikslingą informaciją apie jūsų reklamuojamą produktą ir t. t., - padirbėti turėsim KARTU.

Tai tik keletas mūsų bendrų namų darbų, be kurių reklama, kaip muzika be natų, tiesiog neskambės:

 Išsiaiškinti reklamuojamos prekės ar paslaugos pliusus ir minusus (jei tokių esama); 
 „Nupiešti“ potencialaus pirkėjo portretą: amžių, lytį, socialinię padėtį, įpročius, pomėgius...; 
 Įvertinti konkurencinę aplinką; 
 Numatyti (bandyti nuspėti) konkurentų veiksmus, pradėjus jūsų reklamos kampaniją; 
 Žinoti numatomo skirti biudžeto dydį ar bent jo gaires; 
 Aptarti jūsų pageidavimus dėl reklamos kūrybinių meninių subtilybių: dizainą, muzikos stilių, reklaminio kreipimosi braižą ir t. t.; 
 Pasitvirtinti reklamos kampanijos planą; 
 Mūsų susitarimą patvirtinti sutartimi. 

Dorai atlikę namų darbus, kiekvieno mėnesio pabaigoje sudarysime būsimo mėnesio reklaminių maketų spausdinimo laikraščiuose, garso reklamų transliacijų radijo stotyse ar kt. projektus - užsakymus. Tik gavę jūsų patvirtinimus pradėsime juos vykdyti.

Projektuose – užsakymuose pateiksime tikslią informaciją: reklaminių maketų dydžius, garso reklamų, reklaminių vaizdo filmukų trukmes, 1 cm² ar 1 sek. kainas, nuolaidas, 1 karto mokėjimo kainas, galutines apmokėjimų sumas ir t. t.

LAIKAS! LAIKAS! LAIKAS!

Gerbsime jus, jei gerbsite mūsų laiką. Pavyzdžiui, kad gimtų ir radijo stotyje nuskambėtų garso reklama, mums reikia: 

 

sugalvoti garso reklamos idėją; 

 

parašyti tekstą; 

 rasti tinkamą balsą (-us);
 

reklamą įgarsinti; 

 

pagal poreikį pasirinkti muzikinį foną ir efektus; 

 

reklamą sumontuoti; 

 

atiduoti jūsų teismui; 

 garso reklamą radijo stočiai būtina perduoti prieš 3 darbo dienas. 

Panašūs etapai, terminai laukia ir kitų kūrybinių darbų – spaudos maketų, straipsnių, skrajučių... 

Žinoma, kūrybinio įkvėpimo galima ieškoti ir naktį, tik liaudis sako: „Rytas už naktį protingesnis!“ 

MOKYKIS IŠ GAIDŲ - IŠVENGSI KLAIDŲ!